Curatenie subsol in Constanta, intretinere periodica

Echipa MioCleaning ofera servicii de curatenie subsoluri in Constanta constand in:

  • strangerea deseurilor existente in subsol si transportarea acestora la ghena de gunoi;
  • strangerea apei murdare si a resturilor rezultate din desfundarea scurgerii , a conductelor etc;
  • maturarea si igienizarea acestuia cu clorura de var;
  • indepartarea panzei de paianjen;

*cu noi aveti cele mai avantajoase costuri

Echipa MioCleaning – noi suntem exact ceea ce cauti! Pentru ca, dupa ce vom evacua toate obiectele, iti vom lasa subsolul in cele mai bune conditii. Il vom matura si, la cerere, putem imprastia unele substante care sa impiedice, pentru o perioada, aparitia daunatorilor (sobolani, paianjeni, gandaci, etc). De tot se vor ocupa angajatii firmei noastre, care vor lasa subsolul curat. Detinem toate mijloacele de transport necesare, iar daca situatia o cere ne vom prezenta la subsolul tau chiar si cu un numar mare de muncitori. Scapa de toate obiectele care ocupau loc in subsolul tau.

Ai nevoie de o firma curatenie subsol in Constanta?

Apeleaza-ne cu incredere la echipa MioCleaning! Ai mobila in subsol? A scapat, ca prin minune, de inundatie pentru ca a fost ambalata perfect? Nici o problema! Noi o vom ridica din subsol si o vom transporta in locatia unde doresti. Iti vom asigura utilitare sau dube de mica si mare capacitate si personal de incarcare si descarcare, conform necesitatilor tale. Te vom ajuta indiferent de problema pe care o intampini in materie de transport. Iti garantam ca dupa ce angajatii firmei noastre vor parasi subsolul vei ramane placut impresionat de calitatea serviciului pe care l-am oferit. Contacteaza-ne cu incredere indiferent de situatie. Scapa rapid si efiecient de toate gunoiale si vechiturile din subsol!

Ploaia torentiala de seara trecuta ti-a inundat subsolul?

Mobila veche, butoaiele, cartile, covoarele, etc. au fost grav avariate?

 

Atunci apeleaza, cu incredere, la serviciile noastre! 

MioCleaning este o firma de curatenie subsoluri in Constanta care te va ajuta, in cel mai scurt timp, sa scapi de mizeria de nedescris care s-a declansat ca urmare a precipitatiilor care au fost cu numai cateva ore in urma. Iti vom asigura personalul necesar care sa adune si sa incarce orice fel de obiecte in utilitarele de diverse capacitati care se afla in parcul nostru auto. 

Asiguram transportul elementelor la groapa de gunoi fara taxe suplimentare. Pentru ca totul va fi inclus in pretul pe care ti-l vom preciza imediat ce am constatat daunele produse de ploaie in subsolul tau. 

Si, dupa ce vom pleca, iti garantam ca subsolul tau va fi curat, gata sa primeasca alte obiecte de care nu ai nevoie in perioada imediat urmatoare.

Curatenia la bloc este de cele mai multe ori o problema pentru membrii asociatiei si, cu precadere, pentru membrii comitetului executiv. Iar dintre acestia, presedintele de asociatie, ca persoana care reprezinta asociatia in relatiile cu tertii dar si cu autoritatile statului, are bataia de cap cea mai mare.

Banuim ca ati trecut prin situatii in care:

  • femeia de serviciu nu a venit la serviciu si ati ramas cu pubelele de gunoi neridicate si cu scara blocului murdara;
  • ati fost nemultumiti de calitatea serviciilor de curatenie prestate dar, neavand alternativa, a trebuit sa acceptati situatia;
  • femeia de serviciu pe care o aveati a plecat pentru ca in alta parte primea ceva mai mult la salariu;
  • ati cautat o femeie de serviciu si nu ati gasit sau ati gasit doar persoane care nu va inspirau prea multa incredere.

Aceste exemple sunt doar o parte din experienta noastra anterioara sau din relatarile clientilor nostri actuali. Partea cea mai usoara.

Mai greu poate fi cu partea legala. In Codul Muncii care este in vigoare, este stipulat ca singura forma legala de angajare a unei persoane care presteaza o activitate permanenta si repetitiva este contractul de munca.

Pe langa contractul de munca, intervin si alte organe de control si inspectie cu tot felul de intrebari. Si presedintele asociatiei poate fi intrebat:

  • cand isi ia femeia de serviciu concediul de odihna? si cine ii tine locul in perioada respectiva?
  • ce se intampla daca femeia de serviciu se imbolnaveste?
  • cine este persoana responsabila cu Protectia Muncii si cand a fost facut ultimul instructaj? Dar Medicina Muncii este la zi?
  • adaugati si intocmirea si depunerea de declaratii si fise pe la toate institutiile implicate; mare bataie de cap;
  • femeia de serviciu are in dotare manusi de protectie, masca contra prafului, cizme de protectie etc etc.

O multime de intrebari enervante, stim. Este cazul sa uitati de toate acestea. Acum aveti solutia externalizarii acestui serviciu catre MioCleaning si toate problemele dvs legate de curatenie sunt aproape rezolvate – curatenie scari de bloc.